Dijital dünyada dinamikler çok hızlı bir şekilde değişmektedir. Bu nedenle web sitelerinin sürekli güncellenmesi ve iyileştirilmesi yöneticiler için k...
Grafik tasarım, dijital pazarlama sürecinde çok önemli bir faaliyet alanıdır. Bir işletmenin hedef kitleleriyle iletişim kurması ve bunu başarılı bir...
İçerik Pazarlaması, belirli bir hedef kitleyi çekmek ve elde tutmak amacıyla değerli, alakalı ve tutarlı içerik üretme ve bu içerikleri çeşitli yollar...
A/B testi, dijital pazarlama ve reklamcılık stratejisinin başarılı olması için yapılan bir değerlendirme türüdür. Bu testi yaparken bir reklam için ik...
Web tasarım çalışmalarında UX (Kullanıcı Deneyimi) ve UI (Kullanıcı Arayüzü) iki önemli terimdir. Bu terimler modern bir web sitesinin başarılı olması...
SEO rakip analizi; rakiplerin anahtar kelimelerini, bağlantılarını, içeriğini ve daha fazlasını detaylı olarak araştırmayı içeren çok önemli bir konu...
SEO görsel optimizasyon, web sitelerinin arama motoru sonuçlarında çok daha iyi bir şekilde sıralanabilmesi için görsel içeriklerin optimize edilmesi...
H (Heading) etiketi, aslında bir HTML etiketidir. Bu etiket genel olarak web sayfalarında bulunan başlıkları tanımlamak amacıyla kullanılır. HTML; web...
Hansel ve Gretel masalını hatırlıyor musunuz? Çok eski bu hikayede ormanda kaybolan iki kardeş eve dönüş yolunu bulabilmek için yere ekmek kırıntıları...
Meta description (Meta açıklaması) ve Meta title (Meta başlığı) SEO optimizasyon sürecinde sıklıkla göz ardı edilen veya gereken önemi görmeyen bir ad...