Online mağazacılık anlayışının, toplumun tüm kesimi tarafından benimsendiği günümüzde, markaların ürün ve hizmetlerini internete taşımaları atılacak en önemli adımlardan birisidir. 

Fakat e-ticaret, iyi bir strateji, derinlemesine bilgi, farklı araç ve teknikleri kullanarak kapsamlı beceriler geliştirmeyi gerektirir. Yatırımlarınızın karşılığını en iyi şekilde almak ve işinizin sürekliliğini sağlamak için Çorlu e-ticaret danışmanlığı hizmetimizle tanışın. 

çorlu e-ticaret danışmanlığı

Projelerinize Özel E-Ticaret Danışmanlık Hizmetleri

Her proje özeldir. Sektöre, hedef kitleye, markanın kültürüne, vb. pek çok kritere göre proje kapsamı belirlenmelidir. İnternet mağazacılığında ihtiyaçlarınıza özel, işlevsel ve satış odaklı çalışmalar için bizden danışmanlık hizmeti alabilirsiniz. 

E-Ticaret Altyapısı Seçimi

İşinizi online ortama taşımayı düşünüyorsanız; işlek bir caddede hizmet veren, marka imajı yüksek bir mağaza gibi kullanıcıların ilgisini çekebilecek bir web sitesine sahip olmalısınız. Önerdiğimiz e-ticaret yazılımları ile ürün satışı yapabileceğiniz, kargolama gibi süreçleri sorunsuz şekilde gerçekleştirebileceğiniz, kullanıcı ve SEO dostu bir platform üzerinden işinizi yürütebileceksiniz. 

Ajansımız, Ticimax, Tsoft ve İdeasoft e-ticaret yazılımlarının bayiliğine sahiptir. Sizin için en ideal e-ticaret yazılımları ile ilgili uzman ekibimiz yönlendirmeler yapacak, hangisini seçmeniz gerektiği konusunda yardımcı olacaktır.

E-Ticaret Stratejisi Belirleme

Başarılı bir e-ticaret stratejisinde, pazarınız hakkında spesifik olmak ve hedef kitleleri tanımak son derece önemlidir. Uzmanlarımız, e-ticaret danışmanlığı kapsamında güçlü bir altyapı seçtikten sonra kısa, orta ve uzun vadeli e-ticaret stratejisi belirleyecektir.

Müşterileri yaş, demografik, konum, eğitim, gelir düzeyi ve diğer tanımlayıcı segmentlere ayırarak daha net satış verileri elde edilmesi amaçlanmaktadır. Elde edilen veriler, sonraki aşamalarda reklam kampanyaları, vb. farklı dijital pazarlama yöntemlerinde uygulanacaktır.  

Ayrıca sektör trendlerini baz alan bir e-ticaret araştırması yapılmalıdır.

Hedef Kitle için Pazarlama Kanalları Bulma

Hedef kitle hakkında daha fazla bilgi sahibi olmak, hangi pazarlama kanallarının kullanılmasını kolay hale getirir. Bir önceki aşamada e-ticaret stratejisi belirlerken, müşterileri farklı segmentlere ayırma konusuna değindik. Pazarlama kanallarının seçiminde yüksek yatırım getirisine sahip platformlara yönelmek mantıklı olacaktır. Hemen her sektör için doğrudan ele alınabilecek bazı pazarlama kanalları:

  • Organik Arama (SEO)
  • Ücretli Arama Reklamları (Google Ads)
  • Sosyal Medya
  • Ücretli Sosyal Medya Reklamları 
  • Uygulama İçi Reklamcılık
  • E-Posta Pazarlama

Çorlu e-ticaret danışmanlığı ajansı olarak, sizlere sektörün en iyi SEO ve Google Ads uzmanlarıyla çalışma fırsatı sunuyoruz. Dijital pazarlama stratejilerimizi bu iki kanal üzerinde şekillendiriyoruz. SEO, orta ve uzun vadeli yatırımların karşılığını alabileceğiniz, kalıcı bir potansiyel müşteri kaynağıyken; Google Ads, yatırımların anında karşılığını alabileceğiniz, ücretli ve yalnızca ödeme yaparken yararlanabileceğiniz bir müşteri kaynağıdır. 

E-Ticaret SEO Çalışmaları

E-ticaret firmaları için SEO, en etkili dijital pazarlama yöntemlerindendir. SEO yalnızca daha fazla ürün satışı yapmanızı sağlamaz. Aynı zamanda markanızın imajını artırır ve uzun süre meyvesini almanızı sağlar. SEO çalışmalarında amaç Google ve diğer arama motorlarından daha yüksek trafik elde etmektir. Google algoritmaları, siteleri Google Arama Sonuç Sayfalarında (SERP) sıralarken, şu tür kriterleri göz önünde bulundurur:

  • Kullanıcı Deneyimi
  • İçerik Kalitesi
  • Site Hızı
  • Mobil Uyumluluk

Çorlu E-Ticaret Danışmanlık Ajansı olarak arama motoru optimizasyon çalışmalarında bu dört kriteri temel almaktayız. Her biri SEO’nun ayrılmaz bir parçasıdır ve sizin de rekabet avantajı elde edebileceğiniz önemli kozlarınız olacaktır. 

Ücretli Reklamcılık (Google Ads) Hizmetleri

Tıklama başına ücretli reklamcılık türü olan Google Ads, hedeflediğiniz kelimelerde arama sorgusu yapan internet kullanıcılarınızı, potansiyel müşterilere dönüştürebileceğiniz etkili bir e-ticaret stratejisidir. Anında net satışlar elde etmek ve işinizi büyütmek için kullanmaktan keyif alacağınız, verimli bir reklam türüdür. Geleneksel medyalara göre daha ekonomik, daha etkin ve daha spesifik kampanyalar oluşturmanıza imkan tanır. Google Ads ile e-ticaret hedeflerinizi gerçekleştirmek için şu tür avantajlara sahip olacaksınız: 

  • İşinde uzman dijital pazarlama uzmanlarıyla çalışmak
  • Ürün ve hizmetlerinizi dünyaya tanıtmak
  • Belirlediğiniz bir bütçe tutarı kadar reklam kampanyası yürütmek
  • Reklam sonuçlarınızı görmek 
  • Raporlara göre yeni reklam stratejileri belirlemek

E-ticaret pazarlama kampanyaları geliştirirken ele alınması gereken çok şey var, ancak bunu yalnız yapmak zorunda değilsiniz. Ajansio, kendi kendini optimize eden programatik reklamlar, gerçek zamanlı kampanya geri bildirimi, dinamik reklam kreatifi ve çok daha fazlasını sağlamak için sizinle birlikte çalışabilir. 

İnternet Sitenizi Ücretsiz Analiz Etmemizi İster Misiniz?
Sitenizde bulunan her bir hatayı size bildirelim,yapılması gereken ne varsa beraber yapalım.