Cost Per Action, satış, tıklama ya da form gönderimi gibi belirli bir eylemi ifade eden bir çevrimiçi reklamcılık ölçüm ve fiyatlandırma modeli olmakt...
Günümüzde konuma dayalı pazarlama şeklinde de bilinen coğrafi hedefleme, pazarlamacıların hedef pazarlarını, müşterilerinin ziyaret ettiği alanlara uy...
İçeriğe dayalı reklamcılık anlamına gelen contextual advertising bir reklam yerleştirirken hangi içeriğin kullanıcılarla ilgili olduğunu belirlemek iç...
Günlük hayatımızda çok fazla karşımıza çıkan blacklist, bir ip adresini en yaygın kara liste veri tabanlarına bağlı olarak, kontrol etmek için kullanı...
Reklam işletmelerin mal ve hizmetlerini müşterilerine tanıttığı ve yani müşteriler elde etmesini sağladığı bir tanıtım çeşididir. Reel işletmelerde ol...
Google'ın reklam hizmeti olan Google Ads işletmelerin, ürünlerini veya hizmetlerini site ve arama motorlarında reklam vererek tanıtmalarını sağlar. İş...
Web sitenizdeki bir sayfaya geri dönen, sizinki dışındaki web sitelerindeki geri bağlantılar, kendi sitenize gelen başka bir web sitesinin trafiğini t...
İnternet siteleri daha fazla kullanıcıya ulaşmak için arama motorlarının algoritmalarına uyumlu olmak zorundadır. Arama motorları web sitelerinde yer...
Web sitelerinin arama motorlarında ön sıralarda yer alması ve daha fazla kullanıcıya erişmesi için SEO çalışmaları oldukça önemlidir. SEO çalışmaları...
Günümüzde bir dijital pazarlamacı, içerik pazarlamacısı ya da SEO için, Google'ın arama algoritması son derece önemli bir yere sahiptir. Bu konuda pek...